Sex and the city

Tjenare! Nu har jag sett första sex and the city filmen. Jag försöker ladda hem den andra men jag känner bara till en ladda hem sida och där finns den inte. Det är på thepiratebay, filmen finns men det är bara på spanska eller franska eller dyligt och det är inte så lätt att förstå vad dom däger för det finns ingen text till så omni vet nån ladda hem sida så kan ni ju skriva det i en kommentar, det skule vara jättesnällt. Jag har också hunnit med att äta en korv till lunch middag för vi hinner inte äta någon middag så vi får fika ikväll men det blir nog bra. Jag har ätit chips också när jag såg på filmen så jag är propp mätt. Men nu svamlar jag bara om asslt jag gör. Jag ska inte skriva så mycket till. Men om ni har något bra filmtips så kan ni gärna skriva en kommentar om ni kommer på någon. Det var allt jag hade för stunden.


Det är ungefär sånt här väder ute idag , dock är inte bilden tagen idag


Den här katten vill jag ha


Hejdå / olivia löfbom arvidsson

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0