I always have it in my heart

Tjenare! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt, sovit litegrann och sen nu ikväll har vi ätit bullens varm korv i nån gratäng sen GICK jag till Na en stund och spelade uno med Nam sen GICK jag hem klockan 8. Nu har grabbarna och emmy kommit hit och jag har varit duktig och gjort fika till dom och sen nu ska jag snart gå och ducha när dom ska til kåge en sväng sen ska jag göra nått, jag vet itne riktigt kanske se en film eller nått. Har fortfarande inte sett några filmer som jag inte vet vad dom heter. Men Nån gång måste jag kunna sova också.


En bild från erica träningen när en lite busig häst busade.



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0