Fredag = Souki

Tjenare! Hann inte uppdatera i morse för när jag kev upp halv 12 for jag och mamma direkt till stan och handlade inför imorn och ikväll. Vi ska nämligen till grannen och äta gomaten och ha trevligt klockan 5 med alla thailändare. Sen imorn är det byadagen i kusmark. På dagen är det tävlingar mellan östra , västra, södra och norra kusmark balnd com vuxna, Bland annat brukar det vara med dragkampen och då har vi ju 2 styrke/tungd lyfftare som nästan bor granne med oss så vi vinner nog dragkampn hoppas jag! Om ni kollar här så hittar ni en av dom som är med i östra byn laget (alltså ''vårat'' lag)!. Sen är det en massa andra rävlingar också förståss. På kvällen åker alla i byn dit och grillar sin mat på stora grillar sen äter man tillsammans och sen är det ett band där som spelar och man har roligt och alla vuxna är fulla osv, supersoligt tycker jag att det är! Så dä äre en rolig helg nu! Men nu måst jag gå och ducha, ska ju fara på en timme!

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0