Strålande stjärna

Hejsan! Idag har det varit skola och konfa. På skolan bakade vi lussebullar och pepparkakor på HK:n och på lucia träningen sjöng vi... tränade och jag ska sjunga solo på 4:e versen till happy X-mas. Blir nog roligt! Sen har vi haft dans på idrotten, tycker det var ändå ganska roligt och sen sluta jag med matteprov och gitarrlektion. Skyndade mig till konfan och vi fick julfika, se pjäs och göra en ''tips-tävling''. Nu är jag hemma och ska äta baconwook till middag sen plugg hela kvällen lång.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefin

HAR JU REDAN FÅTT EN PRESSENT?!

DAHhhhhhhhhh

men du, fixar den när jag har lite mera tid... efter att betygen är satt......

2010-12-08 @ 21:33:24
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: josefin

SKA INTE HA GÅGON HAR REDAN FÅTT EN-1!!!!D_D<3

2010-12-09 @ 16:14:53
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0