Stan idag!

Hejsan! Idag som ni redan vet så ska jag och Angelina till stan. Hon skule rida före så vi far inte förräns med 10 över 2 bussen men det blir nog bra. Jag ska gå ut med sonja nu sen ska jag ducha sen äta frukost. Eller nått.

Juste, jag har itne berättat om hunden som bor hos oss ju. Det är en tysk jakttärjer(?) som jagas med och hon springer och luktar överallt när man är ute och går med henne. Sen är hon väldigt snäll. Hoppar aldrig och har aldrig skällt när hon har varit här iallafall. Hur snäll och gosig som helst!  Hon ska bo hos oss tills efter julen men vi vill ha henne längre men vi får se vad ägaren säger. Det är nämligen mammas kompis som äger sonja.



Men nu ska jag dra!
Ha en bra dag för det ska jag ha!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: becca

Fin blogg :) !

2010-12-27 @ 16:38:22
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0