So this is christmas

Hejsan! Idag känner jag mig lite piggare! Går inte att svälja men det är lungt än så länge. Idag tror jag att jag ska fara till kågemässan som är i kåge klockan 18.00 ikväll! Om jag orkar förståss. Sen kanske fara och filma/fota på ridhuset när dom rider i hoppspecialen. För jag orkar inte rida för jag vill bli helt frisk innan jag börjar om igen.


jaa jag vet, jag har grymt tråkiga bilder men kanske
ska klä på mig riktigt mycket för det är svinigt kallt ute
sen ta en liten promenad på gården och fota lite.



Hejdå

Kommentarer
Postat av: - linnjohansson

svar;

hahah ja, de är de:].. den blev liiiite misslyckad(a)

2010-12-05 @ 13:30:03
URL: http://aboutlinnnj.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0