Rödhårig!

Hejsan! Nu har Angelina förgat mitt hår med den färgen jag fick i julklapp. Den var typ röd... mitt hår är typ mörkrött nu... fast både mamma och Angelina säger at det blir mörkbrunt när jag har duchat 2 ggr så jag hoppas att jag kan lita på dom. Imorgon ska jag och ta hål i näsan efter mamma har slutat jobbet. Jag kommer skita ner mig när jag ska göra det för jag är så nervös men det blir nog fint efteråt. Jag har ju bara ett liv så jag måste ju göra det som jag vill göra och som jag tycker är snyggt. Men piercingen kommer ta upp hela min näsa för min näsa är så liten men det blir nog fint. Jag ska inte ha någon stor i början. Inatt sover Angelina här och imorgon ska jag rida med henne. Vi ska skritta som jag redan har skrivit.



Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0