River flows in you

Hejsan! Nu har jag kommit hem. Jag och Angelina åkte med 25 över 3 bussen till stan. Gick till burmans och fick en tid att ta hål. Gick och köpte godis osv sen gick vi tillbaka till burmans och tog hål sen for vi hem. Jag åkte till Angelina. Fick en billys till middag och sen for vi till ridhuset. Red där en stund sen for vi hem och nu har jag kommit hem! Ska snart gå och sova. Är hur trött som helst! Och sen ska jag ju orka med dagen imorgon också! Men ska nog ducha innan jag går och lägger mig.

En bild jag tog nyss. Ni kanske vill se mig med hål i näsan.

Jag vet.. inte världens finaste bild men nu får ni se iaf.


Ha en bra kväll!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0