Man in the mirror

Hejsan! Efter middagen ringde jag till Angelina och sen vill ehon att jag skulle komma och sova hos henne så nu sitter jag här med min dator och degar. Det brukar oftast bli så när jag är med Angelina på kvällarna. Imorgon ska iallafall Angelina tävla och jag ska filma och hjälpa henne att hålla reda på hennes saker osv.. näe men det blir nog roligt! Det är KM på klubben i ersmark så det är nära och bra! Och efter det ska jag inte göra nått tror jag. Lär väll hamna här igen eller nått. Sen på fredag vet jag inte vart jag ska vara med det blir nog mest troligt i hemmistjärn. Blir suuper!


gemig peennggaarr!!!!!!!!! :D


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0