Lucia

Hejsan! Idag har vi haft lite annorlunda dag. Den började med att jag skule vara på skolan halv 8. Vi hade lucia halv 9 och första gick sådär, det var för dom små så det var inte så hemskt. Sen gick vi ut och så var det för 6-9:an och det gick faktiskt lika bra! Jag failade ganska mke men det var bara roligt. Stog typ och skrattade åt mig själv ibland. Sen vare svenska prov(hade inte pluggat nått men...) Sen lunch och sen vare konsert med lärarbandet i matsalen. Sen svenska sen språk sen sluta vi! Nu har jag fått svar från popstar och ska fara dit och vara med på fredag till söndag! Blir nog super!


Förlåt...ville bara skriva av mig...




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0