Julklappar

Hejsan! Nu har vi kollat på kalle anka, alltid lika roligt, jag skrattar lika mkt varje år! Sen har vi ätit julmaten, jag gillar bara räkorna och krustaderna :] men det är gott ändå! Sen har vi tagiit lite kort och öppnat julklapparna. Jag fick

Newbody sockar som jag ÄLSKAR! dom är hur sköna som helst!<3


en krustång som krusar håret hur enkelt som helst!
Jag har provat och kan lova att det går hur fort som helst!
Älskar den<3


Hårtoning :) Äntligen ska utväxten bort! :D


Slalomhjälm, kommer nog inte använda så mkt men vi ska till kittelfjäll och då måste jag ha en... <3


Pengar! 1200:- Är endå nöjjd!
Nu ska jag köpa tröjjan jag har spanat in på Bik bok! :D

och sist men inte minnst...


Triss- och tia - lotter! :D
(Min trisslott och en tialott, resten än filips)
Jag vann 60 kronor! :D

Här kan ni få en bild av mig med krusat hår



Ha en trevlig julaftonskväll! :D :)

Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0