GOD JUL

Hejsan! Julafton idag! Äntligen som jag har längnat till denna dag! Sovde själv hemma inatt och det var skönt som bara den! Sen i morse kom mamma oich carina nån gång vid nio och sen for jag till kyrkan. Har sjungit lite grann och spelat litegrann. allt gick bra fast jag är lite förkyld men det hördes inte för högtalarna är så dåliga. Sen åkte vi hem och nu har vi druckigt glögg/julmust och ätit pepparkakor/mandel. Snart börjar kalle anka eller okej det är ett tag kvar men. Sen efter de ska vi äta sen öppna julklapparna sist av allt.






Ha en trevlig jujlafton och GOL JUL till er alla :D!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0