CRAZY

Hejsan! Sovde ju hos Angelina inatt. I morse  klev vi upp halv 11, hade ställt 3 väckare men stängde av alla sen sovde vi för länge... Men sen klev vi och och käka frukost sen gick vi ut och red. Jag skulle rida vannis så vi gjorde klart dom sen satt jag mig upp osv. Vi var påväg och allt gick så bra så... eller?!?! Hästen var helt jälva CRAZY!!! och jag menar det! Men det var faktiskt ganska roligt. Hon hoppa typ rakt in i snön osv... Sen tog vi oss iväg i full fart! Hon trava hur fort som helst sen gallopera vi sen fick jag stopp på henne sen fick Angelina rida henne. Ville inte göra mig/henne illa :) Sen red jag bella. Allt gick bra tills vi skulle gallopera hemmåt. Då vart hon också CRAZY men jag höll mig kvar, hon bocka och stack men jag var bakom ina så det gick ganska bra. Hon sa att jag skulle styra in i vannis rumpa och då gjorde jag det sen fick vi stopp på båda efter ett tag! Det var ju tur! Sen gick jkag hem och ut med hunden och nu har jag duchat och bara chillat hela dagen lång! Kollat på TV och suttit här. Nu har vi ätit middag och så har jag krusat håret. Det kliar över hela kroppen också för jag har varit ute och med hästar så jag har tagit bettapred också. Men nu ska jag spela frontierville.


Det är min krustång på en lite bättre bild.


Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0