The last song

Godmorgon! Jag vaknade nyss och har just kommit ner och satt mig vid datorn. Jag sitter här med täske och t-shirt och har inte hunnit klä på mig ännu. Sen ska jag nog ta nått till frukost och sen se tlie på tv. Klockan halv 3 ska jag till KDRF och rida första ridlektionen för terminen i dressyrspecialen. Hoppas jag får nån fin häst. Så ska jag hem och äta middag sen sova tidigt för skolan börjar ju imorn. Vilket inte är så roligt. Men man får ju träffa alla vänner iallafall. Det är ju bra, och det är bättre att vara i skolan än att bara vara hemma och hänga. Men nu ska jag gå och äta frukost och klä på mig.



Bilderna kommer senare när jag lagt in dom i datorn!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0