telefone

Hejsan! Nu har jag duchat och ätit middag. Jag orkade inte städa så jag bara har latat mig vid datorn hela dagen och inte skrivit här nästan någon gång. Men Nu skriver jag ju! Iallafall så ska jag packa lite sovkläder snart för jag ska sova hos therese inatt och imorn far jag och mamma och tar ut mina vakra pengar sen far vi och köper mitt zoomobjektiv!!! Men innan det så ska jag cykla til Angelina halv 6 nu snart och sen åker jag med dom till Ridshuset sen åkler jag med Therese därifrån! Så det blir ingen uppdatering förrän imorn men ni står nog ut. Ni är ju itne så många men alltid nån!



TAGGGGAA!!! SOOOMMM FFFAAANNNN!!! :D:D:::D:D:D:D:D




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0