Storkågeträsk

God kväll! Nu har jag och mamma äntligen kommit hem efter en superrolig kväll i storkågeträsk med superglada människor! Först kom vi dit och vi var först av alla, lite pinsamt men det är ju bra at vara först nån gång. Sen klockan 5 var det surströmming i dom mysiga tälten, jag tror jag öät minst 10 halva mackor! Jag var superhungrig! Så det var supergott. Sen spelade vi lite kubb och efter det var det lite efterrätt med kladdkaka men jag åt lite godis istället för jag är ju allergisk mot kladdkaka för det är ägg i det. Sen var det en liten tävling om typ allmänbildning. Så vart det kubb igen och sen satt vi och pratade med trevliga folk sen drog vi hem klockan 11 och nu har jag just kommit upp på mitt rum till den sega datorn som jag skriver på nu och jag kollar lite på Tv och skriver här. Men nu har jag funderat på att sova för jag är supertrött! Så vi hörs imorgon!


(btw, kameran följde ju med så jag lägger nog in lite bilder imorgon om jag hinner)






Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0