Stan med Therese

Tjenare! Idag vaknade jag klockan 11 och såg att therese hade skickat ett sms och frågade om jag ville följa till stan så självklart ville jag det! Så jag klev upp typ halv 12 och städade mitt rum sen gick jag ner och åt frukost Sen kom dom och hämtade mig klockan 1 och då for vi till stan. Jag köpte ett hårband och så åt jag på frasses. Sen for vi hem efter ett tag, då klockan var 4 med Thereses mamma. Och nu har jag ätit middag och varit till Angelina en sväng och lagt in några filmer på hennes dator som hon ska skicka till Loisa stenman och snart ska jag gå till Erica och fota lite när Frida och Emma rider för Erica. Om Therese fick så kommer hon och sover hos mig imorn och så hittar vi nog på nått kul imorn också!  Blir nog super!

Bilder kommer ikväll från erica träningen om jag orkar lägga in dom i datorn.


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0