Sov gott!

Hejsan! Nu sitter jag och Angelina här och har ingenting att göra, men imorn ska vi va med maja och kanske amanda men vi får se hur det blir. Vi har varit ute och tagit in hästarna oc gett dom mat och foat när vanis låg ner och svde i boxen. Jag tror att Angelina ska rida vanis markarbete imorn så jag ska nog filma och maja och amanda fotar så det kommer nog bilder påd eras bloggar sen kanske. Sen på kväll så äre hoppspecial och då ska jag filma och maja ska fota så det kommer nog supermånga bilder imorn på allas bloggar! Sen så ska jag vara med therese imorn också tror jag för hon kanske ska sova hos mig sen på torsdag ska vi fara till stan mend mamma och köpa mitt somobjektiv som jag vill ha och sen ska jag och Therese gå på stan sen på kvällen ska vi se vampyrer suger så det blir nog roligt! Men nu tror jag att vi ska sova för jag är då supertrött. Håller serriöst på att somna där jag sitter... Så Godnatt (L)



Kommentarer
Postat av: angelina- ponnybloggare!

söt du va på bilden<3

2010-08-18 @ 00:23:01
URL: http://ponnyryttares.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0