Sjuk idag...

Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan för jag har sjukt ont i hela kroppen och halsen ooch kan typ inte ens andas. Men jag har ingen feber som tur är. Min bror filip är också hemma från hans skola för han har feber och har ont i hela kroppen. Men hoppas det blir bättre för oss båda. Men idag blir det nog bara en chilldag för oss och vi ska äta mkt halstabletter och dricka mkt så kanske det blir bättre tills imorgon. Igår skulle jag ju fota på erica kursen men det vart inte för dom var inte där och skulle rida. Det regnade ju och det är inget ridhus så dom kanske flyttade det eller nått. men nu ska jag gå och försöka fika någonting.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0