Sista sprutan!

Tjenare! Idag vaknade jag kvart över 8 för vi skulle hinna skjutsa filiptill hans sommarjobb innan 9. Sen for jag och mamma till moröbacke för att ta den sista gardasil sprutan mot livmoderhals canser. Om ni inte har tagit den så äre ett bra tips att ta den ganska snart! det är lätt värt det och den tar inte ont alls. Efter vi hade varit där så for vi till Coop bygg först och köppte nått som jag inte vet vad det heter sen for vi till Coop forum och handlade mat och nu har vi kommit hem och jag har just ätit nudlar för jag åt ingen frukost innan vi for. Men nu ska jag se love happens (en film) så vi hörs senare!





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0