Satellite

Hejsan! När jag kom till skolan hade vi först snack om vad man hade gjort på sommar lovet, eller vi skulle berätta vart våra fötter hade varit. Jag sa att jag hade varit hemma för det har jag ju typ hela sommaren , jag har varit till övik men det var bara 2 dagar så det  är inte så intressant, för vi badade ju mest då. Sen fick vi rast och då sjöng lärarna Satellite med Lena från melodifestivalen fast dom hade gjortom den till nån skol låt istället. Den sög då men dom gjorde det bra ändå. Sen vare schemat vi gick igenom sen hade vi rast igen och sen hade vi jeppoardy (stavning?!) och mitt lag fick 4 poäng. Fast lag sirap vann. Sen vare lunch och det var köttbullar och potatismos, sen slutade vi och jag åkte med kvart över 12 bussen och nu har jag kommit hem och ätit lunch för jag åt nästan ingenting på skolan. Och nu sitter jag här och inte göra något så vi hörs sen!





Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0