Ridhuset

Tjenare! När jag hade skrivit sist så efter det for hjag till Angelina och filmade både henne och Bella och henne och Vannis på kusmarks ridbana. Sen for jag hem och åt en glass sen åt vi middag och efter det körde jag lite moppe sen for jag till ridhuset, erik skjutsade mig med moppen. Väl där filmade jag Loisa och Sorino, Adelina och Pedro och Sara och Tarzan litegrann. Jag tror filmer kommer nån gång på Angelinas, Amandas och Lollos blogg Så ni kan ju koplla in där! Sen gick jag in och var trevlig en stund med lite folk och nu har jag kommit hem ooch nu ska jag sova för jag är jättetrött för jag steg upp klockan 8 i morse!

Ni kan få en bild på Adelina och Pedro från ida träningen!




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0