Ridbanan

Tjenare!
Jag for till Angelina sen vidare till Ridbanan i Kusmark och filmade när Adelina och Angelina red. Angelina red Bella och Adelina red Pedro, båda var super fina och pedro var lite pigg! Men det gick jättebra. Jag filmade också så jag kan lägga ut film sen om jag får det för Adelina och Angelina förståss! Det högsta hindert dom hoppade låg på 55 cm tror jag så det var itne så högt men det var hinder iaf! Sen for vi hem eter ett tag och jag gick in och la in filmerna på Angelina dator sen for jag hem och har just kommit in efter att ha kört lite moppe. Och snart ska vi äta tror jag sen ska jag kanske gå till Na och Magnus en sväng om jag orkar dvs.


Jag redigerade lite bilder nyss som ni kan få se.
















Hejdå

Kommentarer
Postat av: My

Hej jag har gjort en ny blogg!

Följ den på bloglovin?<3



Kraam

2010-08-12 @ 17:59:05
URL: http://myonishi.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0