Regn =(

Tjenare! Idag har jag varit med Therese. Vi har städat hennes garderob och lite i hennes rum. Vi har målat naglarna på varran och kollat på gamla bilder. Jag gjorde faktiskt en ''fin'' frisyr på henne, jag krussade bara hennes hår så det är jättelockigt nu. Jag for hem klockan 17.00 och nu har jag just ätit middag och sett paradise hotel dk. Jag hade tänkt fara till Therese och sova där, vi hade tänkt sova i deras husvagn men det ser ut som att jag inte tar mig till henne. Mamma vill inte skjutsa mig... Så då får jag vara hemma och göra något annat, kanske vara med nån annan ikväll?


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0