Regn idag igen =(

Tjenare! I morse vaknade jag av att jag hade fått 5 sms. 4 st var av Angelina som frågade om jag ville komma och fota henne och bella idag. Det andra var av Therese. Men såklart ville jag ju fara och fota Angelina och Bella så jag klev upp klockan 11 och åt frukost sen for jag iväg, var hos Angelina 20 i 12 och då gick vi ut direkt till Bella och gjorde i ordning henne sen red Angelina i 20 minuter en halvtimme. Efter det gick vi in och hon lade in bilderna i hennes dator sen gick vi ut igen och släppte hästarna på sommarbete. Efter ett tag for jag hem och nu har jag just ätit nudlar och druckigt en läsk. Ikväll ska jag kanske fara och fota Nellie och Skrutten på Kusmarks ridbana. Jag tror hon ska hoppa om jag inte förstod henne fel. Så det blir nog bilder lite senare ikväll frå hoppningen med Nellie och Skrutten om jag orkar lägga in dom på datorn dvs.


en fin bild som Therese fotade igår när hon var här



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0