put your hands up

Hejsan! Jag är tyvärr sjuk idag igen. Inatt kunde jag inte sova heller... jag gick ner och provade febern klockan 3 och då hade jag 39.5 grader och det var inte roligt vill jag lova. Sen trodde jag att mina öron skulle sprängas också. Jag hade jätteont i dom men lyckades somna klockan 5 igen och sovde tills halv 10 och klev upp klockan 10. Sen fika jag lite och satte mig vid datorn och såg på film. Jag har sett 4 filmer idag, high school musical 3, collage 2008, starstruck och date movie, typ dom bästa filmerna jag sett i mitt liv är dom. okej, vampyrer suger är också riktigt bra! Men sen åt jag och mamma lite och sen satt jag mig vid datorn igen sen ducha jag och nu har jag kommit mig till denna dator med miniskärm! Men nu ska jag photoshoppa litegrann. Ni kanske får se resultat senare ;)


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0