Nya fönster

Tjenare! Klockan 8.10 kom Jerry och Jocke och började leva om i vårat hus så jag har inte sovit sen dess... (dom skulle fixa våra fönster för ett har våran mamma slagit sönder och ett är så fult så dom byter ut 2 fönster till nyare och snyggare) jag har bara legat och vridigt och vänt på mig så jag har ont överallt typ, i axeln också.
Idag ska jag åka med halv 1 bussen till Therese och vara med henne. Får se vad vi hittar på men det blir nog roligt.
Kommer nog vara med henne ett bra tag. Senare ikväll vet jag inte vad som händer men jag ska väll sova också.

Jaa det var allt jag hade för stunden.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0