No women no cry

Tjobre!
Jag for just efter jag hade lagt in dom där 2 bilderna till Angelina. När jag kom dit så skulle hon först rida bella och jag filmade och Amande fotade. Sen släppte vi ut bella och tog in Vannis så hon red henne också. Lite markarbete med Vannis och bara dressyr med Bella. Efter att hon ridit släppte vi ihop hästarna och trodde att det skulle li bus men dom sprang bara och åt direkt. Sen gick vi in och la in filmerna på Angelina dator sen bilderna också. medans det laddade käkade vi glass sen vare klart och då for jag hem och nu har både jag och mamma just kommit hem. Så nu ska vi äta middag snart då jag hör av mig sen kanske.


Snart är hösten här, och skolan börjar om en vecka...:(




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0