Mitt drömkök

Godkväll! Idag har jag hunnit med att vara med angelina, vi har ridit och fikat med hennes släkt. Jag red vanillin och vi red på kusmarks ridban, det vart lite oseriös dressyr för jag har abra ridit henne 2 ggr förrut och så hoppade vi litegrann. Fast jag hoppade bara 2 ggr och det vart bara bra 1 av gångerna. Sen skrittade vi hem och då skrittade jag  bella för vi orkade inte byta då angelina också hoppade vannis litegrann. När vi väl kom hem gjorde vi lite i stallet sen drog jag hem och satt mig vid datorn. Sen gick jag och duchade och skulle fara till holken men när jag och mamma kommer dit och har kört hela vägen från kusmark så står det att det inte är öppet idag! Tror ni vi vart glada eller?!?!?!?! nä. Så vi hade ju inget annat val än att vända om hem igen så vi for hem och jag satt mig vid datorn igen, sen åt jag lite och sen for vi ut och körde lite bil och kollade vart björnen hade gått. Sen svängde vi in till mammas ''gamla'' kompis, eller det var ett tag sen som träffades tror jag. Och dom hade renoverat nästan hela huset. Och OMG, där fanns verkligen mitt drömkök & vardagsrummet!!!!!!! Asså helt sjukt!! Jag dog typ av chok när jag kom in där, det var hur fint som helst! Sen efter att vi hade pratat litegrann med dom så for vi hem och vi har just kommit hem och nu ska jag göra nått annat än att skriva här så vi hörs väll senare!




Jag red denhär hästen idag, det är inte jag som rider , det är Angelina (ägaren av hästen)
Angelinas, amandas och loisas blogg hittar ni här




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0