Lördag = ingenting

Tjenare! Vaknade klockan 10.39 och gick ner och kollade på det vackra vädret och funderade på att ta en liten cykeltur broarna runt, men sen ångrade jag mig för mamma hade tänkt klippa gräset men då tänkte jag att jag kunde göra det åt henne. Men jag fick inte igång gräsklipparen... Så nu sitter jag här och har just ätit frukost. Ida tror jag itne att jag ska göra någonting. Om inte jag och mamma ska och handla förståss. Det blir iaf tacos till middag. Gottgott. Sen ser vi väll vad som händer ikväll. Jag tror jag ska höra med grannen om jag får plocka lite röda vinbär och sälja till en. Eller kanske ut och plocka hallon. det finns ju överallt! Man får ju 50 kronor i timmen rensat och klart. Det är ganska bra tkr jag. Jaa, det var väll allt jag hade för stunden.





Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Japp:D jag letar allt vad jag kan;)

2010-08-07 @ 14:20:15
URL: http://olinlundmarkblogg.se

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0