Läxan

Hejsan! Nu har jag spelat kort med Erik och Filip, skickat bilder till frida, jaa, osv, jag har faktiskt hunnit med ganska mkt, men jag minns inget av det, eller ju juste, jag har fotat en gullig liten duva som brukar vara hos oss och skita på vårat tak osv. Lite jobbig är det allt. Sen nu är jag hemma själv för dom andra är och gör nått, vet itne riktigt. Sen ska vi nog äta middag sen ska jag göra läxan som supersnälla angelina tog hem till mig från skolan. Nog för att jag itne vill ha läxa men jag måst ju göra den ändå. Jaasi, nu ska jag gå och göra nått.


Här är duvan


Och så fotade jag några fåglar på erica kursen också!



Jaa det var det det.


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0