Klockan är inte mkt men vad gör jag då uppe nu för?

Hejsan!  Klockan var altså 7 när jag vaknade, näe men jag är hos Angelina och hon sover men jag kaninte sova så nu är jag vaken istälet. Så jaa, vi släppte ut hästarna klockan 7 och bella ville först inte stiga upp sen när vi väl fåttt ut henne i hagen och gå till sommarhagen så ska hon stanna flera gånger och så ska hon kissa innan hon får gå in i hagen också. Så jaa det tog ett tag fast det tog ändå bara en kvart att ta ut dom. Iaf så idag ska jag angelina och Amanda till sidhuset fast det är bara Amanda som ska rida, hon dka rida gia och jag ska filma och Angelina ska fota så det kommer nog biler och filmer sen på deras blogg så kika in där vettja!! Nä nu ska jag försöka sova litegrann igen!







Hejdå

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: japp =D

2010-08-17 @ 13:16:53
URL: http://hannaolinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0