KDRF

Hejsan! Jag for sm sagt till Angelina och sedan vidare till Amanda där vi kollade lite på film och busade med uno. Jag tror filmen hette Säg att du älskar mig Fast jag är inte säker. Sen for Jag och Angelina till henne nån gång vid 10 för att ta ut hästarna sen gick vi in och satt vid datorne tt bra tag tills typ 1 för då somna jag. Men angelina satt uppe fortfarande. Sen vakna vi 7  och släppte ut hästarna och då vare varmare än vad det var igår så det var ju bra! Sen gick vi in och jag satt mig vid datorn och Angelina somna , fast efter ett tag somna jag också och vi vaknade igen halv 11 och då gick vi ner och åt frukost  sen kom amanda och jag och hon fotade lite sommarbiler på Angelina och Vannis. Då var klockan typ 12 då for vi till Amanda och amanda och Angelina hade värsta fajten så jag busade med uno och käkade kaka. sen satt vi vid datorn och sen for jag och Angelina hem och nu har jag kommit hem och ätit middag och snart kommer amanda och hämtar mig förvi ska till ridhuset och Jag ska filma/fota när hon rider.


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0