Kallt/Sol =(

Godmorgon! När jag vaknade tog jag på mig bikinin och hade tänkt gå ut och sola för det var skinande sol i mitt fönster så jag gick ner och kollade hur varmt det var på termometeren och då står det att det är 15 grade ute men jag trodde inte på den så jag gick ut och kände men det var bara 15 grader visst :( Jag som hade tänkt bli lite brun och så kommer hösten när jag får lusten att sola. Aja, jag har ju faktiskt solat en gång i år och det var hos Angelina förra veckan kanske. Då solade vi en timme! Så jag hann bli lite brun iallafall. Men alla på skolan kommer vara jättebruna och jag som en vit krita bara :(


Snart ska jag äta frukost och efter det ska jag och filma Angelina och Bella och Vanillin när hon rider på Ridbanan i Kusmark. Amanda ska fota också. Sen ska jag hem och göra ingenting tills mamma kommer hem från jobbet för då ska vi äta middag sen kanske jag är med någon kompis ikväll.



Nu ska jag gå och äta frukost





Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

Vad fin blogg du har :D

2010-08-16 @ 18:41:43
URL: http://jagellens.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0