Just gonna stand there and watch me now

Hejsan! Vi åt tacos till middag , det var supergott. När klockan var 6 cyklade jag till Angelina och städade ltiegrann i hennes rum. När jag var klar gic vi ut i stallet och Angelian skulle rida Bella. Jag fotade lite och hon red ut, det vart sjövägen. Vi stannade på en läggda där hon gallopperade uppför och skrittade nerför 2 ggr. Sen in i skogen bredvid läggdan och så hoppade hon några gånger på terrängbanan i skogen. Hindret kanske var 50/60 cm så det var inte så jättehögt men det var ett hinder iallafall. När jag kom hem tog jag mig någonting att dricka sen gick jag upp till mitt rum och nu har jag sett lite på TV och nu sitter jag här och ska kolla på dagens avsnitt av paradisehotel dk.  Så vi hörs imorgon efter skolan.


Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0