I'm seding an SMS

Tjenare! Jag har hunnit ducha, sett på Tv och cyklat till Angelina och nu sitter vi här som 2 data nördar och Bloggar för fullt. Så kolla in deras blogg också! Jag har ju länkat flera gånger till deras blogg så jag hoppas att ni går in där också! Iaf så vet jg itne riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något kuligt ska vi se. Vi såg just på Djursjukhuset om en häst som hade fått tarmvred och skulle oppereras men det gick typ inte operera så hhan fick springa på dom gröna ängarna istället. Jaa, jag har inget mera att berätta för stunden.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0