Home at home

Hejsan! Nu har jag äntligen kommit hem efter 2 dagar med Angelina och Amanda. Planerna vart ändrade, jag orkade inte vara med Angelina och Maja för jag har en hel del att göra här hemma idag och det är det ni ska få veta nu snart. Jag och Angelina somnade klockan 00.00 ungefär och vi vaknade klockan 7 och tog ut hästarna sen gick vi in och somna igen. Sen sovde vi till halv 11 och gick ner och åt frukost sen for jag hem. Nu har jag kommit hem och har just satt mig här så nu kommer min dag.

Idag ska jag först ducha sen dammsuga hela huset och städa och göra lite fint i mitt rum, kanske hela huset om jag orkar. Sen har jag tänkt baka kakor, det blir chokladbollar, vaniljdrömmar och nått mera. Hoppas det blir gott. Klockan halv 6 ska jag cykla till Angelina och åka med henne till ridhuset till hoppspecialen och filma och maja ska följa och fota. Sen ska jag åka hem med dom och lägga in filmerna hos Angelina sen far jag hem och vet itne riktigt vad ja ska göra men nått hittar jag väll på. Kanske far och fotar lite på ericaträningen om jag orkar. Sen ska jag sova tidigt för jag är helt slut.



HAHA ni fick några oldpic...



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0