Home at home

Hejsan! jag är hemma idag också pga att jag är förkyld och orkar typ ingenting. Men jag är inte ensam hemma. Erik,filip och mamma är också hemma. För både jag erik och filip är sjuka och mamma känner sig inte heller så pigg men det ska nog bli bättre tills på måndag. Men jag har iallafall sovit kanske 4 timmar inatt, jag orkade inte sova?!?! eller nått jag vet inte riktigt vad det var med mig men jag låg typ och tänkte på livet hela natten. Men jag är inte trött eller så nu för jag ahr ju ändå legat ner hela natten och vilat upp mig. Jag klev upp ca 9 ocg då slog jag och erik på en film och åt frukost, det vart mjukmacka med smör och ost i mikron. Supergott! Sen har jag tvättat håret och fotat lite grann fast det vart inte så lyckade bilder men jag var och fotade på erica kursen igårkväll men det vart väldigt suddiga bidler tyvärr. Det var ganska kallt och mulet och det började bli mörkt så det var inte så konstigt att det vart så suddiga bilder. Men jag fick några bra. Sen for jag hem och jag och mamma låg och kollade på film tills kanske 00.00 sen somna vi allihopa och nu har vi vaknat. Men nu ska jag gå och göra nått, kanske bädda sängen? aja, vi ses senare.





Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin blogg du har :D

Fin bild :)

2010-08-28 @ 11:26:27
URL: http://jagellens.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0