Hold you

Godmargon! Nu har jag vaknat och ätit frukost och klätt på mig , det är det jag har hunnit idag , kanske ska jag höra om någon vill vara med mig idag eller nått. Vi får helt enkelt se det senare. Jaa, vad ska jag skriva om idag då. Jag har ju som berättat allt redan. Juste, på söndag är det ingen ridning vilket suger för jag är så sjukt taggatd på att rida men jag får stå ut tills nästa söndag istället. Men , jaa jag hör väll av mig om det händer nått idag.



HAHAHAHA, photoshoppade litegrann för någon dag sen.

Här kommer en til inte lika rolig men





Hejdå

Kommentarer
Postat av: josefin

hha

2010-08-28 @ 10:51:08
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0