high school musical 1,2,3

Hejsan! nu har jag hunnit bädda min säng, ätit litegrann, suttit vid datorn och sett på film. Jag har faktiskt duchat också så nu känner jag mig mkt piggare så jag ska till skjolan imorgon om jatg inte blir dåligare ikväll. Om jag känner mig pigg ikväll så ska jag nog gå över till erica med en massa kläder på mig och filma/fota när dom har hoppträning. men vi får se om jag blir piggare helt enkelt. Till middag ska vi äta fiskpinnar och potatis med remoulad sås. Det blir nog gott det. 



Älskade louise<3<3<3<3 kom tillbaka <3<3<3<3



Hejdå 

Kommentarer
Postat av: josefin

NÄHÅÅ!=?!?!?!

2010-08-26 @ 16:15:51
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

så söt katt :D

2010-08-27 @ 13:46:54
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0