Hey, soul sister

Hejsan! Nu har jag lagt in bilderna på Bilddagboken så om ni vill se dom så kan ni gå in på bilddagboken.se och söka efter oliviala då hittar ni alla bidlerna den 22 augusti. Fär det tar så himla lång tida att lägga in dom här så ni får nöjja er med att kolla där. Men iallafall så har jag kört lite moppe med Eriks nu när han kom hit och jag har lärt mig att he på den nu också ! Jag orkade itne kikka igång den förrut men idag lyckades jag 4 gånger :] visst är jag duktig? :]
Men snart tror jag jag ska fara till Angelina och fota när hon Hoppar vanillin. Så det blir nog kuligt! Och sen klockan 3 ska jag fara till KDRF och rida i dressyrspecialen som jag redan her berättat :]


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0