Hål i väggen

Hejsan! Nu har jag sett hål i väggen på tv6play också. HAHA kul program. Men jag har bakat också! Jag bakade chokladsnitt med pärlsocker på! Dom vart supergoda faktiskt. jag kan ta kort på dom sen så får ni se resultatet. Men jag orkar inte just nu. Jag kan tala om att imorgon ska jag bara vara hemma och chilla tills kvällen då vi ska fara och äta surströmming hos erland och tyra i deras stuga i storkågeträsk! Där är det oftast roligt men ganska kallt. och på Söndag börjar ju ridningen om igen! Så det blir nog roligt. Hoppas jag får någon fin ponny!


Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0