Grillen nu

Tjenare! Idag har jag varit barnvakt åt nam och ci har gjort lite allt möjligt men nu ska jag och mamma fara och sälja hennes bär sen ska vi fara och äta på grillen i kåge! Så det blir nog super! Jag är jättehungrig. Då vet ni vad jag har gjort. Det är därför jag inte har orkat skriva i bloggen för jag har varitbarnvakt och så har jag varit med Therese och melina men jag uppdaterar ibland iallafall. Men nu ska vi fara så jag kanske skriver senare ikväll om jag har tid.



fotade nam idag litegrann :)


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Nopee, ska köpa den själv;)

2010-08-06 @ 20:27:14
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0