Dressyrspeccialen = intervall träning

Hejsan! Nu har jag kommit hem efter en rolig ''dressyrlektion''. HAHA, jag hade virre och vi hade intervallträning, och jävlar vad han rejsa med mig, men det var bara att hålla i sig och styra in i mickeys rumpa. Nämen det gick så bra så. Sen kom mamma och hämtade mig och Angelina för hon åkte med mig dit efter jag hade varit och fotat henne och vanillin. Och nu har jag bytt kläder och duchat och nu ska vi äta snart, så fort dom från Finland har farit härifrån, jag vet inte riktigt vem det var men det var typ tores syster, det var tore som bodde här före oss och nu är dom här och kollar på vårat fina hus;) Men nu ska jag äta.

Ni kan kolla in bilderna på Angelina och Vanillin på deras blogg!






Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0