Bröderna karlsson och Tusen gånger starkare

  • 14.00 Therese och hennes pappa kom och hämtade mig hemma.
  • 14.20 Var vi i stan och shoppade.
  • 16.00 Åt vi på Dallas.
  • 17.00 Gick vi och hämtade ut biljetterna till bion.
  • 17.05 Gick vi till vintergatan och Therese köpte hårfärg. 
  • 18.00 Gick vi till bion igen.
  • 18.20 fick vi gå in i bio salongen.
  • 18.30 började filmen Bröderna karlsson.
  • 20.10 var filmen slut och vi fick hämtning av mamma.

Min dator laggar så jag har måstat skriva om allt flera gånger så det vart en tråkig lista idag... Blir nog bättre imorn om det ens blir något.  Men iallafall så var filmen SUPERBRA!! Den rekomenderas verkligen kan jag ju säga! Men får sig ett gott skratt men samtidigt så är den lite sorglig, romantisk och svensk. Så det är ett bra filmtips från mig!

I september så ska jag och Therese fara och se Tusen gånger starkare.
Den verkar rolig, vi såg en thriller på Tv:n vid bion.

Nä nu ska jag gå och sova! Är superdupertrött.


Veronica Isaksson Lidén och Farmar pojken med groomen Sofia Olin Lundmark



Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0