Björnjakt (med bil...)

Godkväll! Nu har jag och mamma varit hemma och bara slappat ett tag. Sen har vi sett dobidoo och ätit chips och dipp och haft mysigt. Sen när mamma skulle göra kaffe ringer hennes kompis och säger att dom har sett en björn uppr vid ''sjön'' som bara ligger just ovanför oss. Så lite skakis är man ju. Men tillbaka till sak. Hon ringde och mamma bara släppte allt hon hade i händerna och jag skyndade mig upp och hämtade kameran sen for vi iväg ut i mörkret till sjövägen och skulle kola omd en var där. Så när vi kom dit så stod det en massa bilar där redan som letade efter den. Men den var inte där så vi körde vidare och nu har vi varit ute och kört bli i över 1 timme och sökt den där björnen men inte har vi hittat nån inte... men det var ändå lika bra för jag skulle ha skitit ner mig om jag hade sett den. Så nu är vi hemma och vi har itne sett någon björn men vi hade roligt på våran lilla upptäclsfärs ändå och nu ska jag gå och sova för jag är jättetrött!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se :)

Hej, vad gör du idag då ? :)

kramar


Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0