Bio

Hejsan! Jag for som sagt med Angelina och maja till Hoppspec och hade tänkt filma/fota men det vart inget avd et för dom hade intervallträning runt hagen så jaa. Men efter åkte jag med Angelina hem och sen gick jag direkt till erica träningen och fotade men jag orkar inte lägga upp bilderna nu. Göre sen. Sen kom therese ch hämtade mig och vi for til Henne och såg på tv. Somnade nån gång sen I morse vaknade vi halv 11 eller Therese gjorde det och jag vaknade 9 för hon ville inte vakna. Sen nu har vi kommit till mig och nu ska jag gå och äta sen ducha och sen ska vi fara till stan och köpa mitt objektiv sen far vi och går på stan ett tag sen äter vi där sen ser vi vampyrer suger på bio sen åker vi buss hem och sen ska jag sova.



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0