Bio idag

Tjenare! Vaknade för kanske en timme sen. Och nu har jag just ätit frukost och plattat håret. Ska nog äta lunch innan det bär av till stan med moppen och Therese. Vi ska fara ungefär halv 3 sen ska vi gå på stan ett tag och äta middag. Klockan 18.30 ska vi se bröderna karlsson på bio. Hoppas den är rolig, men filip var och såg den igår och han sa att den var riktigt kul och man skrattade mycket också! Så det blir nog roligt. När vi kommer hem kanske Therese ska sova här om hon får. Då ska vi nog hitta på något kul att göra. Men nu ska jag göra något nyttigt en stund tror jag.


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0