Bilderna kommer senare

Tjenare! Angelina sov hos mig inatt men for hem ganska tidigt imorse. När klockan var halv 12 for vi till Angelina och hämtade upp henne,Adelina och Amanda och Uno såklart. Så vi for till Skellefteå horse race och var där ändå till nästan nyss. Vi kom dit ca 12 och for hem ca 4 tror jag. Jag fotade litegrann och har tänkt lägga ut bilderna men jag orkar inte göra det nu så dom får komma kanske ikväll om jag orkar då. Så nu är jag hemma och vi ska nog snart äta middag och sen cyklar jag till Angelina och Jag ska filma när hon rider lite cavaletti  och markarbete. Amande ska fota tror jag. Sen ska jag hem och sova. Eller vi får se om det blir nån film att se.


Imorgon ska jag och Therese på stan och shoppa kläder (inte jag men Therese). Sen ska vi fara och äta någon stans sen klockan 18.30 ska vi se bion Bröderna Karlsson, det blir nog roligt hoppas jag. Sen sover vi i en lägenhet där Thereses farmor och farfar bor men dom är inte där ( för dom sover i deras stuga som står på Thereses gård ) så vi får en hel lägenhet för oss själva att bo i en natt. Sen ska vi nog fara hem på Tisdag och bada eller nått.


Jaa, det var väll allt jag hade att berätta för stunden.

Ni kan få ett smakprov på bilderna

Hanna, Håkan och Elmir på bilden!



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0