Alvin och gänget

Hejsan! Jag har suttit vida datorn ett bra tag idag men jag har inte bara gjort det Jag har hunnit med att vara till Nam och kollat på film, vi såg alvin och gänget. Jag tycker faktiskt att det är en bra film, eller iaf så är ekkorarrna bra på att sjunga!! Dom är så gullga! Sen när vi sett den klart for jag hem och jag har just kommit hem och fick just veta att jag ska fota Angelina när hon rider efter maten. Sen ska jag väll gå och sova tidigt och sen imorn är det skola som gäller igen. Jaa, det var allt jag hade att berätta! Nu blire middag!



mjauu




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0